Assalamualaikum, blog ini dikhaskan untuk meluahkan perasaan. Peace ^^V

OMK!

Assalamualaikum ya ahli blogger, Cewah cewaah tengah buat ape tu? *intai* Haha Luls gelak gelak juga december semakin hampir, birthday akan menjelang,  result PMR akan menjelang, ulang suara RESULT PMR, dengar tak RESULT PMR -_-

OMKambing takutnyaaa saya! takutnya takutnya, saya takut dia takut awak takut semuaaa batch'97 akan merasa takut akan kedatangan december dan kedatangan tarikh result keluar tu. *Takut macam mana pun result still keluar lah woi! bukan disekatpun* #suaramuraiberbicara

Yang kita perlu buat sekarang hanyalah tawakal. kita dah berusaha, kita dah berjuang, kita dah buat ape yang perlu dah time berperang dengan kertas soalan tu. So, tawakal jelah sekarang. okay?

Jangan sedih lagi result belum keluar pun lagi. Awak sedih sebab lain? Sebab ape? Ohhh awak takut tahun depan akan berpisah dengan kawan awak. kk saya faham, sebab saya juga InsyaAllah akan berpisah dengan kawan saya. Tapi ape yang penting awak kena dengar pesan ni "Dimana pun awak pergi, Kemana pun lah, awak kena ingat satu sama lain" & "Awak kena simpan semua number kawan awak, bila ada yang tukar number, cepat cepat lah bagitahu" pesanan ni saya dapat dari kawan saya. So sekarang saya bagi dekat awak pula :')

Maaf kerana post kali ini terlalu panjang, kalau taknak baca udah. Saya mengerti kok. kok saya bicara kayak gini. maafin ya saya terngomong bahasa indon pulak. *Almaklumlah pengaruh cerita* Hihi Assalamualaikum. Jumpa lagi *lambaian missworld*