Assalamualaikum, blog ini dikhaskan untuk meluahkan perasaan. Peace ^^V

Kemungkinan :'')

Assalamualaikum penduduk blogger. Nah harini nak cerita about the plan on 23.12.2012. The date i wanna celebrate my birthday and my friend's birthday.
Tapi.... kita hanya mampu merancang dan tuhan yang menentukan sama ada plan ini akan berjalan dengan jaya-nya atau pun tidak.

ehem belum ape-ape lagi ramai yang sudah mengatakan "NOT SURE". Oh semestinya membuatkan keyna sangat berasa hampa. Tapi tidak mengapa. NOT SURE tidak bermaksud TIDAK JADI kan? *sedapkan hati*.

Berkemungkinan juga pada tarikh itu keyna akan pergi bercuti bersantai. Ehem semuanya berkemungkinan. Keyna nak sangat keluar pada tarikh tu. Tarikh tu berkemungkinan Amirul Azan dah ada diKeyeelll. So its easy.

Jika salah seorang akan cancel pada masa yang hampir 23 haribulan. I wanna cancel all my plan. and no more hang out with me! Kecuali jika keyna yang akan cancel dengan sendirinya kerana keyna ada hal yang tidak dapat diElakkan. *selfish bukan? who cares*

Plan ini dibuat hanya kerana kemungkinan akan ada ramaaaai kawan keyna yang pindah. Hanya kerana sebab itu keyna buat plan ni. Kalau mereka takde buat ape nak teruskan plan ini kan? Oh its okay. kita tunggu sampai tarikh tu. and i wanna inform you gais. Plan ini akan menjadi atau pun tidak. So don't forget to check it okay? Assalamualaikum...

Lot of Love : Keynaaa