Assalamualaikum, blog ini dikhaskan untuk meluahkan perasaan. Peace ^^V

Perubahan Perubahan ._.

Assalamualaikum kaum adam kaum hawa. kaum tetttt tu tak tersenarai okay? Haha. Many things i want to share with you gais act. *Halamak perasan ada pembaca lagi* *ehem abaikan biaq pi lah ada ke idak*

Saya ada satu cerita yang mungkin sedih bagi saya, mungkin gembira bagi kamu. ehem lets starts. one of my friends. yaaa one of my friends. not one but TWO. okay TWO. dia ibarat sudah tidak ingat saya siapa, ibarat dulu tidak mengenali saya. ibarat dan pelbagai ibarat.

Rasa malas nak cerita pun ada. Tapi nak luahkan juga. ehem taknak lah. STOP. tak jadi cerita. malas nanti sedih, nanti nangis. yang perlu anda tahu mengenai mereka adalah. MEREKA SUDAH LUPA SAYA. I means MEREKA SUDAH TIDAK ANGGAP SAYA KAWAN MAYBE. mereka layan saya macam nak taknak. eh STOP lah keyna. jangan ceritaaaaaaaaaaaaaaaaa. kk taknak cerita.

Sejujurnya mereka BERUBAH dan PERUBAHAN mereka sangat ketara. sangat ketara k. dah lah malas nak cerita. nak sambung tweet. Assalamualaikum.